KUNDECASE: VÄLA INDKØBSCENTER
Vil du vide mere om vores løsninger?
Marketingchefen i Väla, Ulrika Nordström, mener, at et af de vigtigste serviceelementer i et indkøbscenter er muligheden for at kunne tilbyde salg af gavekort til sine kunder. Indkøbscentret i Helsingborg har brugt Gordions løsninger i 13 år.
Väla i Helsingborg har siden 2007 haft stor gavn af gavekortterminalerne fra Gordion. Väla har i alt fem terminaler – fire indendørs og en døgnåben terminal udendørs. I efteråret 2019 fornyede de sig med helt nye Gordion-terminaler. Marketingchef Ulrika Nordström fortæller om overgangen, som fandt sted i det, der generelt er en hektisk periode af året.
– Vi udskiftede alle fem terminaler lige midt i julehandlen. Vi var selvfølgelig lidt nervøse, da det er en hektisk periode her i Vala. For os er det vigtigt at opretholde et højt serviceniveau for vores kunder, og overgangen kunne ikke være gået bedre. Noget vi er meget glade for, smiler hun.
Väla er et af Sveriges mest besøgte og vellidte indkøbscentre med ca. 11 millioner besøg hvert år. Derudover har indkøbscentret vundet flere priser for trivsel, service og tilgængelighed.
— Et af serviceelementerne, mener jeg, er at kunne tilbyde gavekort. Vi har altid haft det, og det har altid fungeret med gavekort her i Väla, siger Nordström.
Väla er blandt dem, der har vundet priser for sin tilgængelighed, det vil sige at, der er taget hensyn til dem, som har særlige behov, når de besøger indkøbscentret. Marketingchef Nordström er derfor meget tilfreds med de nye gavekortterminalers universelle design og brugervenlighed.
– Terminalen er simpel at bruge, og det går hurtigt at foretage et køb. Vi har alle typer kunder, så det er vigtigt og en fordel, at terminalen tager hensyn til dette. Jeg tror også, at vores kunder sætter pris på en mindre terminal i forhold til den, vi havde tidligere, smiler Nordstrom.
Som en del af løsningen tilbyder Gordion support, når der er behov for det. De ansatte i Väla føler sig godt behandlet, når de har brug for hjælp. Nordström siger, at både hun selv og personalet i informationsskranken har god kontakt til supporten hos Gordion.
– Vi arbejder tæt sammen med medarbejderne i Gordion, og hvis vi har brug for hjælp til noget, ved vi, at de altid er tilgængelige, siger hun og tilføjer, at Gordions tilgængelighed er helt uvurderlig, især i de første uger efter der er installeret nye terminaler eller gennemført opdateringer.
Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få nyttige tips og hjælp til at strømline din forretning.